en:Κάτοχοι:My SEAT:My SEAT app:FAQ's GR/EL

Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεσθε κάποια βοήθεια;

                                            

Συχνές Ερωτήσεις για την εφαρμογή My SEAT App

Όλα όσα θέλετε να μάθετε.


Με τη δωρεάν εφαρμογή My SEAT App και το DataPlug μπορείτε να μετατρέψετε το SEAT (από το 2008) σε συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Εύκολα μέσω Bluetooth, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές λειτουργίες εφαρμογής όπως: Παρακολούθηση κόστους, να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή την κατάσταση του οχήματός σας και να επικοινωνείτε με το SEAT Service της επιλογής σας.

Το My SEAT App προσφέρει τις ακόλουθες λειτουργίες: "Κατάσταση Οχήματος*, Μετρήσεις*, Παρακολούθηση Κόστους, Διαδραστικό Εγχειρίδιο, Συντήρηση, Κλείσιμο Ραντεβού, Οδική Βοήθεια, Αναφορά Ατυχήματος και Βοήθεια". Οι λειτουργίες με το σύμβολο * απαιτούν τη σύνδεση του DataPlug. Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε λειτουργία στις αντίστοιχες Συχνές Ερωτήσεις.

Θα χρειαστείτε τα ακόλουθα: 

 - Smartphone με λειτουργικό σύστημα Android (6.0 ή μεταγενέστερο) ή iOS (10.0 ή μεταγενέστερο).

- Η εφαρμογή  My SEAT App εγκαταθίσταται από το Play Store (Android) ή το App Store (iOS) στο smartphone σας.

- Ένα My SEAT DataPlug (Διαθέσιμο σε οποιοδήποτε Εξουσιοδοτημένο SEAT Service)

- Ένα αυτοκίνητο SEAT συμβατό με SEAT DataPlug. Μπορείτε να ελέγξετε τη συμβατότητα του αυτοκινήτου σας στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App στον ιστότοπο της SEAT: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html ή καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της SEAT.

Συνήθως μπορείτε να ελέγξετε την έκδοση λογισμικού του smartphone σας στο μενού Ρυθμίσεις.

Android: Ρυθμίσεις -> Σχετικά

iOS: Ρυθμίσεις -> Γενικά -> Σχετικά

Προς το παρόν, η εφαρμογή My SEAT App δεν είναι συμβατή με ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα. Αλλά μην ανησυχείτε, εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, ώστε να μπορείτε επίσης να απολαύσετε σύντομα όλα τα οφέλη του.

Μπορείτε να ρωτήσετε για το κόστος του DataPlug σε ένα Εξουσιοδοτημένο SEAT Service ή ένα Εξουσιοδοτημένο Διανομέα SEAT. Η εφαρμογή και οι λειτουργίες της είναι εντελώς δωρεάν. Σε περίπτωση κλήσης προς την Οδική Βοήθεια, η εφαρμογή θα σας ενημερώσει αν θα προκύψει επιπλέον κόστος.
Λάβετε υπόψη σας ότι το smartphone πρέπει να διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας για να χρησιμοποιήσετε το My SEAT App.  

Επί του παρόντος, η εφαρμογή My SEAT App είναι διαθέσιμη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και σε ορισμένες άλλες εκτός Ευρώπης, όπως το Μεξικό.  

Η εφαρμογή My SEAT App είναι διαθέσιμη στο Apple Store για συσκευές iOs και στο Google Play για συσκευές Android.

 

Για να λειτουργήσει σωστά, η εφαρμογή My SEAT απαιτεί από εσάς:

- Να ενεργοποιήστε τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας για να έχετε σύνδεση στο Διαδίκτυο.

- Να αποδεχτείτε την άδεια τοποθεσίας από την εφαρμογή και να ενεργοποιήστε το σήμα GPS.

- Να επιτρέπονται όλες οι ειδοποιήσεις από την εφαρμογή.

- Να ενεργοποιήσετε το Bluetooth στο smartphone σας.

Αφού κατεβάσετε και εγκαταστήσετε την εφαρμογή My SEAT App, θα καθοδηγηθείτε μέσω της διαδικασίας εγκατάστασης και σύνδεσης για τη συσκευή DataPlug, βήμα προς βήμα, κατά την πρώτη εκκίνηση της εφαρμογής.

Είναι πολύ εύκολο: καθίστε στο SEAT σας, ανοίξτε την εφαρμογή και έχετε έτοιμο το DataPlug. 

Αρχικά, εισάγετε το DataPlug στη θύρ OBD2. Στα περισσότερα μοντέλα SEAT, η σύνδεση βρίσκεται στο υποπόδιο στην πλευρά του οδηγού. Έπειτα ενεργοποιήστε το Bluetooth και το GPS στο smartphone σας και ξεκινήστε τον κινητήρα του SEAT σας. Μόλις το όχημα είναι σε λειτουργία επιλέξτε "Συνδέστε το My SEAT DataPlug"(Connect My SEAT DataPlug) και εισάγετε το 8ψήφιο PIN το οποίο βρίσκεται DataPlug ή στο πλάι του πακέτου. Επιβεβαιώστε αυτό το βήμα. Η σύνδεση Bluetooth μεταξύ του smartphone και του DataPlug θα πραγματοποιηθεί μόλις κάνετε κλικ στο "Συνδέστε το My SEAT DataPlug"(Connect My SEAT DataPlug).

Σημείωση: Η διαδικασία σύζευξης μπορεί να διαρκέσει έως και 2 λεπτά.

Στην εφαρμογή My SEAT App, το εικονίδιο του smartphone στην πάνω αριστερή γωνία θα είναι πράσινο αν η σύνδεση έχει επιτευχθεί ή γκρι αν η εφαρμογή δεν έχει συνδεθεί στο DataPlug. Επιπλέον, αν μπείτε στην ενότητα Γκαράζ (Garage) όταν κάνετε κλικ στην εικόνα του αυτοκινήτου σας θα σας δείξει την κατάσταση καθενός από τα οχήματά σας και εάν είναι συνδεδεμένα μέσω DataPlug ή Manual VIN.

Κάθε χρήστης μπορεί να προσθέσει μέχρι 4 αυτοκίνητα στην εφαρμογή My SEAT App. Στην αρχική οθόνη θα μπορείτε να δείτε τα δεδομένα του επιλεγμένου οχήματος και από την ενότητα "Γκαράζ" θα μπορείτε να διαχειριστείτε τα υπόλοιπα οχήματα.

H εφαρμογή My SEAT App μπορεί να συνδεθεί σε ένα μοναδικό DataPlug ταυτόχρονα. Για να συνδέσετε την εφαρμογή με άλλο DataPlug θα πρέπει να την αποσυνδέσετε από το προηγούμενο όχημα. Επιπλέον, 2 τηλέφωνα δεν μπορούν να συνδεθούν με την εφαρμογή My SEAT σε ένα μοναδικό DataPlug ταυτόχρονα.

Κάθε φορά που η SEAT λανσάρει μία νέα ενημέρωση της εφαρμογής θα πρέπει να την κατεβάσετε από το αντίστοιχο Marketplace του smartphone σας (Google Play Store ή Apple Store). Αυτές οι λήψεις μπορούν να ρυθμιστούν ως αυτόματες από το δικό σας Marketplace.

Για τις συσκευές Android, ακόμη και αν η εφαρμογή είναι κλειστή, εάν το Bluetooth παραμένει ενεργοποιημένο η εφαρμογή θα συνδεθεί αυτόματα στο DataPlug και θα αποθηκεύσει όλα τα στατιστικά στοιχεία και τις ειδοποιήσεις σας σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο περιστατικό στο αυτοκίνητο.

Οι χρήστες μπορούν να δουν μόνο τις πληροφορίες που έχουν σταλεί στα smartphones τους.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο seat@seat.gr

Το DataPlug είναι μια σύνδεση OBD (ενσωματωμένη διάγνωση) η οποία πρέπει να συνδεθεί με τη σύνδεση διάγνωσης (διεπαφή OBD2) του SEAT σου. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, συλλέγει διάφορες πληροφορίες και τις στέλνει μέσω Bluetooth στο smartphone σας. Αυτές οι πληροφορίες σας επιτρέπουν για παράδειγμα να ελέγχετε την καθημερινή κατανάλωση και τα χιλιόμετρα ή να ελέγχετε την κατάσταση του οχήματός σας.

Το My SEAT App είναι συμβατό με σχεδόν όλα τα νέα και μεταχειρισμένα οχήματα SEAT που κατασκευάστηκαν το 2008 ή αργότερα, με κινητήρες πετρελαίου ή βενζίνης. Σε πολλές παραδόσεις νέων αυτοκινήτων το DataPlug περιλαμβάνεται. Ο Εξουσιοδοτημένος Διανομέας SEAT θα σας ενημερώσει αν το DataPlug περιλαμβάνεται επίσης στον εξοπλισμού του νέου σας αυτοκινήτου.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την συμβατότητα των μοντέλων μας στο https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app 

Μετά την επιτυχή σύζευξη του smartphone σας, η σύνδεση με το Bluetooth δε θα χρειαστεί περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα. Αν η σύνδεση διακοπεί, π.χ. λόγω εξόδου από το όχημα, η σύνδεση αποκαθίσταται αυτόματα μόλις επιστρέψετε.

Μόλις ενεργοποιήσετε την ανάφλεξη του οχήματος το DataPlug στέλνει πληροφορίες στο smartphone σας.

Ναι, μπορείτε να συνδέσετε άλλες συσκευές (όπως το σύστημα hands-free) στο όχημά σας ενώ το DataPlug είναι συνδεδεμένο.

Απλώς απενεργοποιήστε το όχημά σας και τραβήξτε τη συσκευή DataPlug από τη θύρα OBD2.

Είναι δυνατή η σύνδεση ενός smartphone κάθε φορά στο SEAT DataPlug. Ωστόσο, μπορείτε να αποσυνδέσετε το smartphone σας και να συνδέσετε ένα νέο / διαφορετικό ανά πάσα στιγμή.

Σημειώστε: εάν υπάρχουν πολλά smartphone ζευγαρωμένα στο όχημα, το smartphone που βρίσκεται πιο κοντά στο SEAT DataPlug θα είναι πάντα σε σύζευξη. 

Λυπούμαστε αλλά δεν είναι δυνατή η μεταφορά της σύνδεσης Bluetooth μεταξύ του smartphone και του DataPlug σε άλλο smartphone. Εάν αλλάξετε το smartphone σας, θα πρέπει να συνδέσετε ξανά την εφαρμογή My SEAT App στο DataPlug.

Οι χρήστες μπορούν να δουν μόνο τα δεδομένα που έχουν σταλεί στα δικά τους smartphones.

Οι ενσωματωμένες υπηρεσίες στην εφαρμογή My SEAT App θα λειτουργούν μόνο με τον συνδυσμό του αντίστοιχου SEAT DataPlug. Αρχικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε DataPlugs άλλων κατασκευαστών σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους. Ωστόσο, σας προειδοποιούμε ότι η SEAT δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές που μπορεί να προκαλέσουν στο όχημα άλλα ανεξάρτητα DataPlugs. 

Το DataPlug απενεργοποιείται μόλις απενεργοποιείται το αυτοκίνητο. Το φως το σβήνει για να αποφευχθεί η κατανάλωση μπαταρίας.

Οι ενημερώσεις του DataPlug είναι αυτόματες. Ένα μήνυμα θα εμφανιστεί στην οθόνη καθώς και μία ειδοποίηση στην εφαρμογή. Μόλις η εφαρμογή συνδεθεί με το αυτοκίνητο, το λογισμικό του DataPlug θα ενημερωθεί αυτόματα. Για να επιτευχθεί με επιτυχία η αναβάθμιση του λογισμικού, ο κινητήρας πρέπει να είναι ενεργοποιημένος για όσο διαρκεί η αναβάθμιση. Σε περίπτωση που δε λειτουργεί η αυτόματη αναβάθμιση για το DataPlug μπορείτε να την ξεκινήσετε χειροκίνητα στο "Ρυθμίσεις" (Settings) ->"DataPlug" -> "Αναβάθμιση Λογισμικού (Software update)". H ενημέρωση μπορεί να διαρκέσει έως και 1 λεπτό. Μόλις ολοκληρωθεί η ενημέρωση, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα στο smartphone σας που θα σας ενημερώνει ότι η ενημέρωση ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Τώρα θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις λειτουργίες της εφαρμογής ως συνήθως.

Δεν υπάρχουν όρια όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι στο ίδιο DataPlug. Ωστόσο, η σύνδεση μπορεί να είναι ενεργή μόνο με έναν μόνο χρήστη ταυτόχρονα.

Το SEAT ID & το CUPRA ID σας είναι η προσωπική σας πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της SEAT & CUPRA. Σας επιτρέπει να συνδεθείτε εύκολα σε εφαρμογές και ιστοσελίδες SEAT & CUPRA. Ο λογαριασμός σας SEAT ID & CUPRA ID περιέχει τα προσωπικά σας δεδομένα (αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση, κ.λπ.), τις ρυθμίσεις και τις προτιμήσεις σας ή πληροφορίες από τις εφαρμογές που συνδέονται με τον λογαριασμό σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://seatid.vwgroup.io/landing-page 

Η εφαρμογή My SEAT App συλλέγει δεδομένα από το αυτοκίνητό σας όταν η σύνδεση Bluetooth είναι ενεργοποιημένη, το DataPlug είναι συνδεδεμένο και ο κινητήρας είναι ενεργοποιημένος. Ωστόσο για λόγους ασφαλείας το DataPlug θα στείλει δεδομένα στην εφαρμογή My SEAT App όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 0. Όταν ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος, το DataPlug σταματάει να μεταφέρει πληροφορίες. 

Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται αυτόματα συχνά. Ωστόσο, προκειμένου να μειωθεί στο ελάχιστο η κατανάλωση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, τα μεγαλύτερα δεδομένα αποθηκεύονται μόνο στο WLAN.

Χρειάζεται απλά να εγκαταστήσετε την εφαρμογή My SEAT App στη νέα συσκευή και να συνδεθείτε με όνομα χρήση και τον κωδικό σας. Τα αποθηκευμένα δεδομένα θα μεταφερθούν αυτόματα. 

Εξαρτάται από τις πληροφορίες. Τα έξοδα και τα στατιστικά δεδομένα του αυτοκινήτου θα αποθηκευτούν αυτόματα και θα πρέπει να εμφανιστούν στη νέα σας συσκευή. Ωστόσο, τα δεδομένα αναφοράς ατυχημάτων αποθηκεύονται στη συσκευή σας και δεν μεταφέρονται από μία συκευή σε άλλη. 

Τα δεδομένα που αποθηκεύονται είναι ανεξάρτητα από την πλατφόρμα και μπορούν να μεταφερθούν από ένα σύστημα σε άλλο.

Τα δεδομένα συνδέονται πάντα με έναν χρήστη, επομένως, θα είναι ορατά μόνο για τον κάτοχο του λογαριασμού.

Σε αυτή την ενότητα θα μπορέσετε να διαχειριστείτε τα οχήματα SEAT που έχετε προσθέσει και να επιλέξετε αυτό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να προσθέσετε έως και 4 οχήματα μέσω του SEAT DataPlug ή να εισάγετε το VIN του αυτοκινήτου χειροκίνητα.

Θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην ενότητα Γκαράζ κάνοντας κλικ στο όνομα του οχήματος σας ή στην εικόνα του στην κύρια σελίδα.

Τόσο στην κύρια σελίδα όσο και στην ενότητα Γκαράζ θα δείτε ένα εικονίδιο με το σχήμα ενός smartphone δίπλα στο όνομα του οχήματός σας. Αυτό το εικονίδιο θα είναι πράσινο εάν το όχημά σας είναι συνδεδεμένο με το DataPlug και γκρι εάν δεν είναι συνδεδεμένο.

Στην ενότητα SEAT Dealer θα βρείτε όλες τις πληροφορίες επικοινωνίας για τον προτιμώμενο/αγαπημένο σας Αντιπρόσωπο. Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να κλείσετε ένα ραντεβού από αυτή την ενότητα. Στην ίδια ενότητα μπορείτε: να έχετε πρόσβαση σε έναν τοπικό χάρτη με όλους τους επίσημους αντιπροσώπους της SEAT στη χώρα σας, να επιλέξετε οποιονδήποτε άλλο αντιπρόσωπο ως τον αγαπημένο σας αγαπημένο ή απλώς να αναζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας και την τοποθεσία τους.

Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε στο σήμα GPS και να βεβαιωθείτε ότι η άδεια τοποθεσίας στο smartphone σας είναι ενεργοποιημένη στην εφαρμογή My SEAT.

Μπορείτε να επιλέξετε άλλο Αντιπρόσωπο ως τον αγαπημένο σας οποιαδήποτε στιγμή πηγαίνοντας οποιαδήποτε στιγμή στην ενότητα "Αντιπρόσωποι" (Dealers).

Φυσικά. Απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

1. Πηγαίνετε στην ενότητα Αντιπρόσωποι (Dealers)

2. Eπιλέξτε το κουτάκι "Όλοι"(All)

3. Αναζητήστε τον αντιπρόσωπο που θέλετε, επιλέξτε τον και πατήστε "Περισσότερες Πληροφορίες"(More Information)

4. Eπειτα, για να τον επιλέξετε ως Αγαπημένο Αντιπρόσωπο απλά πατήστε "Ορισμός ως Αγαπημένος" (Select as my favorite)

Η εφαρμογή My SEAT App δείχνει μόνο στοιχεία επικοινωνίας των Εξουσιοδοτημένων Διανομένων και Επισκευαστών SEAT.

Η εφαρμογή My SEAT App δείχνει μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας των Αντιπροσώπων SEAT επομένως μπορείτε να τους καλέσετε από το τηλέφωνό σας. Τα έξοδα κλήσεων υπόκεινται στις τοπικές τιμές και τιμολόγια του τηλεφώνου σας. Το κόστος κλήσης δεν σχετίζεται με την εφαρμογή.

Η εφαρμογή My SEAT App σάς επιτρέπει να κλείσετε ραντεβού σε οποιοδήποτε Εξουσιοδοτημένο SEAT Service. Μόλις επιλέξετε μια ημερομηνία ραντεβού, ο αντιπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ορίσετε την προτιμώμενη / διαθέσιμη ώρα.

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού στην εφαρμογή My SEAT App με τους ακόλουθους τρόπους:

1. Από την ενότητα των Αντιπροσώπων, μπορείτε να επιλέξετε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο και να κλείσετε ραντεβού

2. Μέσω οποιασδήποτε προσφοράς θα μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σχετικά με την προσφορά στον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο.

3. Από την ενότητα Συντήρηση, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σχετικά με τη συντήρηση στον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο.

4. Μπορείτε επίσης να κλείσετε ραντεβού από μια ειδοποίηση για να διορθώσετε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα.

Η επιλεγμένη ημερομηνία είναι αυτή που έχετε ζητήσει. Μόλις υποβληθεί το αίτημα ραντεβού, ο αντιπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει μια ημερομηνία κατάλληλη για το αίτημά σας και σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου.

Φυσικά. Ο αγαπημένος σας αντιπρόσωπος θα εμφανίζεται ως προεπιλογή αλλά μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο αντιπρόσωπο. Ο,τι σας εξυπηρετεί καλύτερα.

Αυτή η δυνατότητα δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ’ ευθείας με τον αντιπρόσωπο σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το ραντεβού σας.

Ο αντιπρόσωπος θα λάβει:

* Τον αριθμό VIN του αυτοκινήτου

* Την ημερομηνία που επιθυμείτε

* Τον λόγο που έχετε δηλώσει για το ραντεβού σας

* Το όνομα και το επώνυμό σας

* Τον αριθμό τηλεφώνου σας

* Την ηλεκτρονική σας διεύθυνση

* Σχετική προσφορά (σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση μέσω προσφοράς)

Σε περιπτώσεις όπου πραγματοποιείται κράτηση ραντεβού από μία ειδοποίηση, εκτός από τις πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω, ο αντιπρόσωπος θα λάβει επίσης τα ακόλουθα:

* Κωδικός ειδοποίησης

* Ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης

* Περιγραφή ειδοποίησης

* Χλμ οχήματος

* Γεωγραφική τοποθεσία

Η ενότητα Μετρήσεις δείχνει τις πιο σχετικές μετρήσεις του οχήματός σας, όπως μέση κατανάλωση, χιλιόμετρα και μέση ταχύτητα. Εδώ, θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε τα μηνιαία δεδομένα σας, μαζί με περαιτέρω στατιστικά στοιχεία από όλα τα ταξίδια σας.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες to όχημά σας θα πρέπει να συνδεθεί μέσω DataPlug.

Τα δεδομένα που εμφανίζονται στην ενότητα των μετρήσεων σχετίζονται με όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται και μεταφέρονται μέσω του DataPlug. Για το λόγο αυτό, εάν το DataPlug δεν είναι συνδεδεμένο κάθε μέρα, είναι πιθανό να λείπουν ορισμένα δεδομένα.

Οι πληροφορίες των μετρήσεων θα ενημερώνονται αυτόματα κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας εφόσον το smartphone σας είναι συνδεδεμένό με το DataPlug.

Η ενότητα Εγχειρίδιο αυτοκινήτου σας επιτρέπει να κατεβάσετε ένα διαδραστικό εγχειρίδιο για το αυτοκίνητό σας στην εφαρμογή My SEAT App. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε εύκολα να ελέγξετε τυχόν αμφιβολίες ή προβλήματα σχετικά με το αυτοκίνητό σας με λίγα μόνο κλικ.

Βασικά θα βρείτε συρόμενες εικόνες με κάποιες κουκίδες πάνω τους. Κάθε κουκίδα αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο μέρος του αυτοκινήτου. Όταν επιλέγετε μία από αυτές τις κουκίδες, για παράδειγμα την ζάντα, όλες οι σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις ζάντες του αυτοκινήτου σας θα εμφανιστούν.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σας, θα πρέπει να προσθέσετε το όχημά σας μέσω της διαδικασίας σύζευξης DataPlug. Μπορείτε επίσης να το κάνετε εισάγοντας τον αριθμό VIN του αυτοκινήτου σας χειροκίνητο. Μόλις το κάνετε αυτό, θα έχετε πρόσβαση στην ενότητα Εγχειρίδιο όπου μπορείτε να το κατεβάσετε.

Ναι. Το εγχειρίδιο΄που βλέπετε είναι για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου και έτους.

Ναι. Αν πάτε στο κάτω μέρος της ενότητας θα βρείτε μία έκδοση PDF που μπορείτε να κατεβάσετε. 

Το διαδραστικό εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο μόνο για μοντέλα από το 2016 και μετά. Αν το μοντέλο σας είναι πριν από αυτό το έτος, θα μπορείτε να δείτε μόνο την έκδοση PDF.

Εκτός από το Εγχειρίδιο κατόχου, το οποίο μπορεί να είναι διαδραστικό ή σε PDF, μπορείτε επίσης να βρείτε το Εγχειρίδιο Ραδιοφώνου και τα Φύλλα Διάσωσης.

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε αναλυτικές επεξηγήσεις για όλα τα σύμβολα που μπορεί να εμφανιστούν στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου σας. Επομένως, ελέγξτε εκ των προτέρων τη σημασία τους και  διαβάστε περαιτέρω λεπτομέρειες στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες.

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν υπάρχουν προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο. Έτσι βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό σήμα στο διαδίκτυο και προσπαθήστε να ανανεώσετε την ενότητα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει το όχημα στην εφαρμογή My SEAT App και το έχετε συνδέσει επιτυχώς.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα Ρυθμίσεις, απλά κάντε κλικ στην εικόνα του avatar σας (Προφίλ).

Σε αυτήν την ενότητα μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις, να αλλάξετε τη γλώσσα και τη χώρα σας και να ελέγξετε όλες τις νομικές και τεχνικές πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App.

Ναι. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε όσες ειδοποιήσεις θέλετε. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι εάν απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις, δεν θα μπορείτε να απολαύσετε όλα τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής My SEAT App.

Φυσικά. Όποτε θέλετε να διαχειριστείτε τις εξουσιοδοτήσεις /άδειες σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές από την ενότητα Ρυθμίσεις. Απλά πρέπει να κάνετε κλικ στα δικαιώματα και η εφαρμογή θα σας στείλει στο προφίλ SEAT ID σας, όπου μπορείτε να κάνετε όλες τις τροποποιήσεις που θέλετε.

Εξαρτάται από τη χώρα. Κάποιες περιοχές έχουν περισσότερες από μία γλώσσες ενώ άλλες όχι. Αν θα θέλατε να επιλέξετε μία άλλη γλώσσα που δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της εφαρμογής σας.

Για να έχετε πρόσβαση στην ενότητα Βοήθεια απλά κάντε κλικ στην εικόνα του προφίλ σας.

Σε αυτήν την ενότητα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λύσετε τυχόν αμφιβολίες. Σας λέει πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη σωστή υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών και σας ενημερώνει τι να κάνετε αν χρειάζεστε βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος. Οι πληροφορίες σε αυτό ενότητα καλύπτουν:

- Το κουμπί κλήσης SEAT Οδική Βοήθεια

- Το κουμπί κλήσης έκτακτης ανάγκης

- Το κουμπί κλήσης εξυπηρέτησης πελατών

- Το email επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών

Επιπλέον, θα βρείτε  έναν άλλο σύνδεσμο για την ενότητα "Αναφορά ατυχημάτων ". Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με αυτήν την ενότητα, μεταβείτε στις συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Σε περίπτωση που οποιαδήποτε κλήση έχει επιπλέον κόστος, η εφαρμογή My SEAT App θα σας ενημερώσει πριν την εκτελέσετε.

 

Το κουμπί κλήσης της Οδικής Βοήθειας στο My SEAT App σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε με την  Oδική Βοήθεια SEAT. Αυτή η υπηρεσία μπορεί να έχει κόστος αν δεν περιλαμβάνεται στο τρέχον συμβόλαιό σας. Επίσης μπορείτε να καλέσετε ελεύθερα οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία από το smartphone σας.

Όταν πραγματοποιείτε την κλήση, εάν είναι ενεργοποιημένα όλα τα δικαιώματα, η εφαρμογή My SEAT App θα στείλει αυτόματα τις πληροφορίες της τοποθεσίας και του αυτοκινήτου σας στην Οδική Βοήθεια, ώστε να μπορούν να σας βοηθήσουν αμέσως.

Μέσω της εφαρμογής My SEAT App θα έχετε 24ωρη πρόσβαση στην Οδική Βοήθεια ακόμα και όταν βρίσκεστε εκτός της χώρας σας.

Όχι προς το παρόν αλλά αυτή η λειτουργικότητα μπορεί να είναι διαθέσιμη στο μέλλον.

Η λειτουργία Παρακολούθηση Κόστους είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να παρακολουθείτε όλα τα έξοδα που σχετίζονται με το αυτοκίνητο προσθέτοντάς τα χειροκίνητα.
Μόλις εισαγάγετε τα έξοδά σας, θα μπορείτε να τα βλέπετε σε μηνιαίo ή ετήσιo γράφημα. 

Η εφαρμογή My SEAT App διαφοροποιεί τις ετήσιες, μηνιαίες και περιστασιακές δαπάνες για να σας διευκολύνει. Για παράδειγμα, εάν προσθέσετε μια ετήσια δαπάνη, θα λάβετε μια ειδοποίηση όταν αυτή η δαπάνη απέχει ένα μήνα από την ημερομηνία λήξης της. Μπορεί να είναι χρήσιμο να σας υπενθυμίσουμε να ανανεώσετε την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, για παράδειγμα.

Η εφαρμογή έχει τις ακόλουθες προκαθορισμένες κατηγορίες: Ασφάλιση αυτοκινήτου, Επισκευή αυτοκινήτου, Καύσιμα, Πρόστιμα, Φόρους, Στάθμευση, Διόδια και Άλλα έξοδα.
Επιπλέον, θα μπορείτε να προσθέσετε μια περιγραφή στα έξοδα, μια ημερομηνία και να επιλέξετε εάν πρόκειται για μηνιαία ή περιστασιακή δαπάνη.

Αν έχει γίνει σύζευξη με DataPlug, όταν το ανεφοδιάζεται με πάνω από 10L, το My SEAT App θα σας ρωτήσει αν θέλετε να προστεθεί αυτόματα στα έξοδά σας.

Μην ανησυχείτε. Όταν επιλέγετε άλλο όχημα, οι πληροφορίες από το προηγούμενο αυτοκίνητο αποθηκεύονται και θα είναι ορατές μόλις επιλέξετε και πάλι το αυτοκίνητο.

Αυτή η ενότητα σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα έντυπο όπου θα μπορείτε να καταγράψετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε περίπτωση ατυχήματος. Επιπλέον, θα μπορείτε να εξαγάγετε αυτήν την αναφορά σε μορφή PDF και να την στείλετε μέσω email.

Αρχικά, κάντε είσοδο στο προφίλ σας κάνοντας κλικ στην εικόνα του προφίλ. Μόλις μπείτε στο προφίλ σας, μεταβείτε στην ενότητα Βοήθεια και στην επάνω δεξιά πλευρά, θα βρείτε την ετικέτα Αναφορά Ατυχημάτων. Εδώ, πρέπει να επιλέξετε  "Προσθήκη νέας αναφοράς" και να αρχίσετε να συμπληρώνετε όλες τις σχετικές πληροφορίες.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες τοποθεσίας GPS στο smartphone σας. Θα πρέπει επίσης να έχετε αποδεχτεί προηγουμένως τις άδειες γεωγραφικής τοποθεσίας στην εφαρμογή My SEAT App.

Όταν ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση της αναφοράς με όλες τις πληροφορίες από το ατύχημα, τότε θα πρέπει να την αποθηκεύσετε. Όταν πατήσετε το κουμπί "Αποθήκευση αναφοράς", θα ανοίξει αυτόματα την προτιμώμενη εφαρμογή email σας ώστε να μπορείτε να τη στείλετε σε οποιονδήποτε.

Μόλις μπείτε στην εφαρμογή email, μπορείτε να τη στείλετε στον άλλο οδηγό ή απλά να ακυρώσετε το email.

Εάν αποφασίσετε να ακυρώσετε τη διαδικασία, η αναφορά θα αποθηκευτεί αυτόματα στο βιβλίο καταγραφής αναφορών ούτως ή άλλως.

Σε περίπτωση που θέλετε να τη στείλετε αργότερα, απλώς πρέπει να ανοίξετε ξανά το αποθηκευμένο πρόχειρο και να πατήσετε το κουμπί "Αποστολή μέσω email ".

Η λειτουργία "Κατάσταση αυτοκινήτου" στέλνει μία ειδοποίηση μέσω του My SEAT App για να σας ενημερώσει για τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να έχει το αυτοκίνητό σας. Αυτές οι ειδοποιήσεις σάς παρέχουν μια λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος, μερικές αποστέλλονται ακόμη και αυτόματα στον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο, ώστε να μπορούν να σας παρέχουν περαιτέρω υποστήριξη.

Η ενότητα "Κατάσταση Αυτοκινήτου" εμφανίζεται μόνο στην Αρχική οθόνη όταν το αυτοκίνητό σας έχει ειδοποίηση. Διαφορετικά η εφαρμογή θα εμφανίσει ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητό σας είναι εντάξει.

Όταν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το αυτοκίνητό σας και ενεργοποιείται μια προειδοποιητική λυχνία, το My SEAT DataPlug θα διαβάσει αυτές τις πληροφορίες και θα τις εμφανίσει στην εφαρμογή My SEAT, ώστε να κατανοήσετε πλήρως τη σοβαρότητα του προβλήματος. Είναι σημαντικό η εφαρμογή να είναι τουλάχιστον τρέχει στο παρασκήνιο.

Για λόγους ασφαλείας, αυτή η διαδικασία εκτελείται όταν το όχημα έχει σταματήσει (με τον κινητήρα ενεργοποιημένο ή το κλειδί πρόσβασης κοντά) και μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 5 λεπτά ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου σας.

Οι ήπιες και μεσαίες ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης σας ενημερώνουν για τη σοβαρότητα ενός δεδομένου προβλήματος με το αυτοκίνητό σας. Αυτά τα προβλήματα δεν είναι κρίσιμα, αλλά μπορούν να γίνουν εάν δεν επιδιορθωθούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι πληροφορίες αποστέλλονται αυτόματα στον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο και θα να επικοινωνήσετε μαζί σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Από την άλλη, οι ειδοποιήσεις υψηλής έκτακτης ανάγκης εμφανίζουν ένα κρίσιμο πρόβλημα που θα αναγκάσει το όχημά σας να ακινητοποιηθεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η εφαρμογή My SEAT App θα σας προσφέρει το γρηγορότερο δυνατό τρόπο για να επικοινωνήσετε με την Οδική Βοήθεια της SEAT.

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε μία λίστα εργασιών συντήρησης που συνιστώνται για το όχημά σας, λαμβάνοντας υπόψη το πότε κατασκευάστηκε και το συνολικό ποσό των χιλιομέτρων που διανύθηκαν.

Είναι μόνο συστάσεις από τη SEAT. Είστε ελεύθεροι να κάνετε ό, τι θεωρείτε καλύτερο για το αυτοκίνητό σας.

Τα προγράμματα συντήρησης διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Έτσι, είναι πιθανό το μοντέλο του αυτοκινήτου σας να μην έχει προτεινόμενο πλάνο συντήρησης στην περιοχή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι καλύτερα να επικοινωνήσετε με τον αγαπημένο σας Αντιπρόσωπο SEAT μέσω της εφαρμογής My SEAT Αpp και θα σας δώσει την καλύτερη υποστήριξη και συμβουλές.

Αυτή η λειτουργία βρίσκεται υπό βελτίωση. Εν τω μεταξύ, εάν έχετε κάνει σύζευξη με ένα DataPlug, μόνο τα χιλιόμετρα θα προστεθούν αυτόματα.

Σε αυτήν την ενότητα, μπορείτε να βρείτε αποκλειστικές προσφορές για το SEAT σας διαθέσιμες μόνο μέσω του My SEAT App.

Οι προσφορές του My SEAT App είναι κοινές σε όλους τους Εξουσιοδοτημένους Αντιπροσώπους SEAT αλλά μόνο για τους χρήστες του My SEAT App. 

Στην ενότητα Προσφορές θα βρείτε γενικές προσφορές για οποιοδήποτε χρήστη του My SEAT App και  εξατομικευμένες προσφορές διαθέσιμες μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου και έτος.

Η λειτουργία Στάθμευση σας επιτρέπει να αποθηκεύετε, να προβάλλετε και να μοιράζεστε την τελευταία θέση στάθμευσης. Θα μπορείτε να αποθηκεύσετε την ακριβή ημερομηνία και ώρα που σταθμεύσατε, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να μάθετε ανά πάσα στιγμή πότε λήγει ο χρόνος στάθμευσης. Επιπλέον, μπορείτε να ανοίξετε την τοποθεσία στάθμευσης με την αγαπημένη σας εφαρμογή πλοήγησης και να βρείτε το αυτοκίνητό σας ή να μοιραστείτε την τοποθεσία μέσω WhatsApp ή SMS.

Η λειτουργία στάθμευσης αποθηκεύει αυτόματα την τοποθεσία στάθμευσης μόνο εάν επιτρέπετε πάντα τον γεωγραφικό εντοπισμό στο smartphone σας για το My SEAT App.

*Στο iOS είναι απαραίτητο η εφαρμογή να εκτελείται τουλάχιστον στο παρασκήνιο. "

Αν πατήσετε το εικονίδιο του βέλους στη δεξιά πλευρά της ενότητας, θα μπορέσετε να ανοίξετε τους Χάρτες Google ή τους Χάρτες (iOS) και να λάβετε ενδείξεις για να βρείτε την τοποθεσία στάθμευσης.

* Πρέπει να επιτρέπετε πάντα τον εντοπισμό της γεωγραφικής τοποθεσίας στο smartphone σας για την εφαρμογή My SEAT.                                                                                                           

Αν δε δημοσιεύσετε ή μοιραστείτε τη θέση στάθμευσής σας, μόνο εσείς θα μπορείτε να δείτε τη θέση στάθμευσης.

Θεωρητικά έχει ακρίβεια 5 έως 10 μέτρων με βάση την τεχνολογία GPS. Ωστόσο, ορισμένοι άλλοι εξωτερικοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν την ακρίβεια, επομένως δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε μια ακριβή ένδειξη. Για παράδειγμα, εάν σταθμεύετε υπόγεια, το πάχος του τοιχώματος μπορεί να επηρεάσει το σήμα GPS.

Η λειτουργία στάθμευσης σάς επιτρέπει να αποθηκεύσετε την ημερομηνία και την ώρα που σταθμεύσατε και να προγραμματίσετε μια υπενθύμιση που θα σας ειδοποιήσει όταν ο χρόνος στάθμευσης έχει σχεδόν τελειώσει.

* Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιτρέψει ειδοποιήσεις στις ρυθμίσεις της εφαρμογής My SEAT App και στο smartphone σας.